Оплата
Користуйтеся банківською картою! Це зручно. Таким чином, коли кур'єр привезе товар, ви не будете турбуватися про наявність в гаманці потрібної суми, а просто заберете вже оплачену покупку.
- готівкою кур'єру
- Готівкою у відділенні «Нова Пошта»
- банківськими картками Visa або MasterCard за допомогою сервіса Приват24
Безпека
iCan гарантує безпеку платежів за допомогою карт. Ми не маємо доступу до ваших банківських даних і не зберігаємо інформацію про вашу карту. Сам процес оплати проходить на сервері платіжної системи, саме там ви вводите ваше ім'я, номер карти, термін її дії.
Сервер перевіряє не тільки ваші дані, але і дані Ican: проводить ідентифікацію магазину, перевіряє наявність прав на здійснення платіжних операцій в інтернеті. Вся інформація зашифрована і не доступна в інтернеті стороннім особам.
Обмін і повернення товару
Наша компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом України «Про захист прав споживачів».
Повернення і обмін товарів здійснюється протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Вловив повернення і обміну товару
Умови повернення та обміну купленого товару:
- Товари, що не
підлягають поверненню, перелік яких визначено постановою Кабінету
Міністрів України (парфюмерно-косметичні вироби, гребінці, рукавички,
ювелірні вироби з дорогоцінних металів, нижню білизну, постільна
білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, товари в аерозольній упаковці
тощо).
- Повернення товару належної якості провадиться за
умови збереження його товарного вигляду (упаковка, пломби, ярлики,
картонні і пластикові вставки) і самих споживчих властивостей товару.
- За
умови повернення товару належної якості (наприклад, не підійшов обраний
розмір або його фасон) - вам буде повернута вартість товару, без
урахування вартості доставки.
- При поверненні товару неналежної якості, повертається не тільки його вартість, але і вартість доставки до вас.
- Відшкодуванню
не підлягає вартість товарів, повернутих з порушенням умов повернення
(наприклад, був пересланий товар з порушенням його товарного вигляду,
без пломб / ярликів, з пошкодженою упаковкою), в такому випадки товар
зворотного пересилання клієнту не підлягає.
- Доставка
повертається товару здійснюється за рахунок клієнта. У разі відправки
повернення за наш рахунок, з суми повернення клієнту буде вирахувана
вартість доставки, яку ми оплатили.
"Товар неналежної
якості" - під цим формулюванням мається на увазі товар з явним дефектом
або товар, який не може забезпечити виконання своїх функціональних
якостей.
Умови оформлення повернення
Для оформлення повернення товару вам необхідно:
- Заповнити та підписати "Заяву на повернення".
- Скомплектувати повернення, яке повинно складатися з: поверненого вами товару і підписаної "Заяви на повернення".
- Надіслати
скомплектоване вами повернення за адресою вказаною в "Заяві на
повернення", за рахунок покупця, згідно з тарифами перевізника.
- Переказ
грошових коштів буде здійснено тим же способом, яким була проведена
оплата товару, протягом 10 днів, з дати надходження товару на наш склад.
Переказ грошей здійснюється за рахунок покупця.
- Після
відправлення посилки з поверненим товаром, ОБОВ'ЯЗКОВО надішліть номер
ТТН (товарно-транспортної накладної) на Viber за номером: +380504025466,
щоб ми могли якомога швидше повернути кошти.
Зверніть увагу.Посилки
з поворотним товаром, які були відправлені транспортної послугою
«Накладений платіж» або з пересилкою за рахунок одержувача, нами
отримаваться не будуть.