Diadora
Diadora (Діадора) – бренд взуття для різноманітних видів спорту. Історія компанії почалася не з найсприятливіших моментів, але завдяки знанням і досвіду, що накопичилися, засновник зміг створити дійсно якісне взуття, популярне до цього дня.
Історія розвитку компанії
Початок історії бренду збігся з Першою світовою війною, яка проходила на той момент у передгір'ї Венето між італійською та австрійською державами. Італійським солдатам дуже потрібне було взуття, яке б витримало довгі переходи по гірській місцевості. З 1917 року місцеві фабрики з виробництва взуття ручної роботи почали активно допомагати армії, створюючи міцні та зручні черевики.
Після закінчення війни ідея міцного взуття вдосконалювалася, завдяки чому з'явилися нові інноваційні кросівки. З їхньою допомогою Італія посіла третє місце у Паризькій Олімпіаді 1924 року.
Не маючи можливості через вік піти в армію, юний Марчелло Данієлі покинув школу і пішов працювати в одну з цих фабрик набиратися досвіду та майстерності. І через 30 років у 1948 році за допомогою дружини він вирішується відкрити свою майстерню в Каерано-ді-Сан-Марко (Венеція).
Бренд, під яким почало виходити перше взуття, носило ім'я Diadora — на честь спортивної команди, яка тоді посіла призове місце в Олімпійських іграх. Значення назви - "розділяти успіх і почесті" (у перекладі з грецької), вказує на основний принцип компанії. На той момент у виробництво було запущено гірськолижні черевики ручної роботи, які вдалося покращити за допомогою технології створення військового взуття.
У 60-ті компанія активно відшивала взуття, призначене для скелелазіння та асортимент постійно поповнювався новими моделями. Данієлі як відчував, який вид спорту стане популярним на той момент, і випускав для нього новинку у спортивній індустрії. Наприклад, у 60-ті Diadora випустила нові лижні та apres-ski черевики.
Наприкінці 60-х був придуманий фірмовий стиль бренду, і відповідно перший логотип у вигляді п'яти кілець, що вказують на зв'язок з Олімпійськими іграми. Емблема вже не раз змінювалася, але мотив залишався один і той же.
У 70-х розпочинається виробництво тенісного взуття, з рекламуванням якого допоміг тенісист Бйорн Борга. Найкращими моделями, були визнані кросівки під назвою Competition і Newcombe Autograph. Пізніше почала виходити взуття для легкої атлетики.
Бачачи, що звичайні люди все більше цікавляться спортом, компанія до якості почала додавати і стильний дизайн моделей.
Більшою мірою бренд залучав нових покупців, займаючись спонсорством різних спортивних команд чи окремих учасників.
У 80-х асортименти компанії різко збільшується. У магазинах з'являються моделі для велоспорту, волейболу, баскетболу, боксу та інших видів спорту. Якість продукції постійно зростає за рахунок нових ідей удосконалення Миланського наукового центру.
1990 року італійська компанія Diadora організовує власний центр досліджень інновацій у взуттєвій промисловості, залучаючи до роботи різних фахівців. У цьому інституті були вигадані такі кросівки, як Diadora Trident 90 S, Diadora N.9000, N.9002 та ін.
У 2000 році вийшла колекція взуття «Heritage» з вінтажними моделями, які були популярні в 70-80-ті роки.
В даний час
Сьогодні бренд працює у трьох напрямках – спортивне взуття (для профі та щоденного використання), одяг та аксесуари. Є як чоловічі моделі, так і жіночі.
Компанія розширила свої межі викупивши додатково ще дві торгові марки Invicta і Utility. Тепер підрозділи бренду знаходяться у Гонконгу, Іспанії, Великій Британії та США. Капітал збільшується щорічно на понад 300 млн. євро.
Завдяки своїй високій якості та зручності, продукція компанії швидко поширилася на міжнародному ринку. І хоч у світі існує жорстка конкуренція, Діадора не втрачає свого лідерства у спортивній ніші.