Укр
0

Birkenstock

Birkenstock

Взуття Birkenstock

Birkenstock (Біркеншток) — виробник німецького ортопедичного взуття, яке дбає про здоров'я ніг усієї родини. Бренд, історія якого розпочалася ще два з половиною століття тому.

Історія бренду

Раніше вважалося, що ортопедичне взуття повинне використовуватися тільки з медичною метою і не може бути красивим. Але компанія Birkenstock давно розбила в пух і порох це судження, довівши протилежне. Бренд виготовляє як жіночі та чоловічі, так і дитячі моделі.
А все почалося в 1774 році, коли Йоган Адам Біркеншток почав виробляти взуття в рідному селі Лангенберг на південній стороні Німеччини. Чоловік був добрим шевцем. До нього їздили люди з різних міст, щоб зробити замовлення на туфлі, чоботи чи сандалії.
Усі накопичені знання та досвід передавалися з покоління в покоління, і сімейна справа продовжилася 1896 р., коли правнук Адама — Конрад Біркеншток — відкрив два магазини у Франкфурт-на-Майні, де займався продажем взуття, устілок та колодок власного виробництва.
У 1902 р. стався новий стрибок популярності бренду, коли шевець реалізував ідею устілок, що відрізняються своєю гнучкістю. Так взуття Birkenstock набуло ортопедичних якостей, адже така устілка повністю повторювала всі вигини стопи, дозволяючи таким чином довго перебувати на ногах, не відчуваючи втоми. Популярність про Birkenstock розлетілася по всьому світу.
Під час Першої світової війни до нього звернулися із пропозицією створити взуття, яке можна було б підігнати індивідуально під кожного пораненого солдата.
У 1925 р. в бізнес вступили обидва сини Біркеншток. Тоді фірма розширилася, придбавши фабрику для взуття у Фрідберзі. Популярність взуття компанії зросла настільки, що робота була цілодобовою. У цьому ж році почали виготовлятися абсолютно нові ортостельки з унікальною формою Blue Footbed. Нова продукція, крім Німеччини, стала популярною в різних країнах Європи. Укладалися договори на оптове постачання.
З 1932 р. Біркенштоки почали дарувати знання всім охочим. Понад 5 тисяч фахівців у галузі ортопедії прийшли свого часу на лекції, організовані компанією. В 1947 виходить книга «Ортосистема BIRKENSTOCK», написана старшим сином Конрада - Карлом. Ця книга не втратила своєї популярності і зараз.
На початку 60-х років вийшла колекція ортопедичних сандалів, відомих досі. В Американських аптеках та магазинах їх популяризувала Марго Фрейзер, яка була на той момент у німецькому санаторії та на собі змогла відчути всі плюси використання такого взуття. Не відразу, але американці високо оцінили новий продукт.
У 1982 р. вийшли п'ять видів в'єтнамок. У 1992 році сандалії Арізона визнані найекологічнішими. Їх тоді почали використовувати на подіумах, як колекції, присвячені екології.
За час свого існування компанія жодного разу нагороджувалася різними нагородами та преміями за свою унікальність, користь та чудову якість продукції.

Коротко про різноманітність продукції

Асортимент компанії досить великий. Бренд Birkenstock випускає як тапочки для дому, так і інше взуття для повсякденного носіння — шльопанці, сланці, туфлі, черевики, сандалії, чоботи та ін.
Шльопанці є у трьох видах з різним ступенем фіксації — Мадрид, Арізона та Флорида, відповідно з одним, двома та трьома ремінцями.
Сандалії – у двох видах. Колекція Мілано має додаткове кріплення в районі п'яти, що робить їх комфортнішими під час довгих прогулянок. Колекція Ріо так і не знайшла відгук у покупців, хоч і була більш схожа на класику.
Сабо Амстердам без особливих надмірностей у дизайні, Бостон має фірмовий ремінець.
Зі сланців (в'єтнамок) найбільш популярною за зручністю та стилем стала колекція Gizeh.
Дитячі моделі виготовляються в тих же варіаціях, що й дорослі моделі, лише меншого розміру, прикрашені квітковим візерунком або малюнками мультяшних персонажів.
Взуття поділяють за повнотою, що дозволяє кожній людині знайти свою модель.
Також вироби Birkenstock є універсальними, вони підійдуть під будь-який образ.


Корзина
Ваша корзина пуста!
Общая сумма 0 грн
Оформить заказ
Товар добавлен в корзину
Товар добавлен в корзину
Удалить товар?
Обратный звонок
Это обязательное поле
Это обязательное поле
Ваша заявка отправлена
Мы свяжемся с Вами в ближайшее время
Договор оферты

Повседневная практика показывает, что укрепление и развитие структуры влечет за собой процесс внедрения и модернизации систем массового участия. Товарищи! дальнейшее развитие различных форм деятельности требуют определения и уточнения направлений прогрессивного развития.

Таким образом укрепление и развитие структуры позволяет оценить значение существенных финансовых и административных условий. С другой стороны постоянный количественный рост и сфера нашей активности способствует подготовки и реализации позиций, занимаемых участниками в отношении поставленных задач. Значимость этих проблем настолько очевидна, что постоянное информационно-пропагандистское обеспечение нашей деятельности позволяет оценить значение новых предложений. Не следует, однако забывать, что дальнейшее развитие различных форм деятельности позволяет оценить значение дальнейших направлений развития. Задача организации, в особенности же укрепление и развитие структуры влечет за собой процесс внедрения и модернизации позиций, занимаемых участниками в отношении поставленных задач.

Не следует, однако забывать, что постоянное информационно-пропагандистское обеспечение нашей деятельности влечет за собой процесс внедрения и модернизации позиций, занимаемых участниками в отношении поставленных задач. Товарищи! постоянное информационно-пропагандистское обеспечение нашей деятельности влечет за собой процесс внедрения и модернизации модели развития.

Условия конфиденциальности