Класична американська історія успіху
У 1913 році, коли нова модель Т Форда почала заповнювати і без того галасливі вулиці Нью-Йорка, два брати, сини російського іммігранта, вирушили за своїм шматочком американської мрії. Ірвінг та Джек Шотт почали шити плащі у підвалі в Нижньому Іст-Сайді Манхеттена, які продавалися вуличними торговцями, які працюють за принципом «від дверей до дверей».
До середини двадцятих років компанія Schott NYC зробила революцію серед американців - вони були першими, хто застебнув блискавку на куртці. Пізніше Ірвінг Шотт звернув увагу на ще одну створювану американську класику - мотоцикл. У 1928 році він розробив і пошив першу шкіряну байкерську куртку. Шкіряні куртки Ірвінга Шотта були промарковані назвою його улюбленої сигари – Perfecto. Куртки Perfecto продавалися в роздріб у дистриб'ютора Harley Davidson на Лонг-Айленді за ціною 5,50 доларів. Вони швидко сподобалися новому поколінню «байкерів».
На замовлення ВПС США на початку Другої світової війни, Ірвінг Шотт розробив та виготовив для військових льотчиків «куртку пілота», а для моряків, які воювали в Тихому океані, він запропонував класичний бушлат Schott із вовни мелтону. Міцні та теплі, ці шкіряні та вовняні вироби добре зарекомендували себе у лавах військовослужбовців Збройних сил США.
Після закінчення Другої світової війни настала епоха швидких автомобілів та рок-н-ролу. У 1954 році, в культовій кінострічці «Дикі», що стала вже, був показаний молодий актор Марлон Брандо, який сидів на своєму мотоциклі в куртці Schott Perfecto. Це послужило сплеском популярності цієї серії курток, але також несподівано для всіх, призвело до зниження їх продажів. Куртки були заборонені освітньою системою по всій країні, тому що вони символізували бунтарський дух серед підлітків та хуліганів.
Протягом 70-х та 80-х років Schott став синонімом панк-року. Ця хвиля бунтарства досягла вулиць центру Нью-Йорка через підпільний музичний майданчик CBGB. Schott Perfecto була уніформою для таких рок-зірок, як The Ramones, Blondie, Joan Jett та Sex Pistols.
У міру того, як міжнародна торгівля стала звичайним явищем завдяки інтернет магазинам та глобалізації ринків, розширювалася і Schott NYC, оскільки одяг із биркою «Зроблено в Америці» шанували та бажали у всьому світі. Оригінальні бушлати, байкерські куртки, верхній одяг з нейлону, трикотаж та спортивний одяг стали доступними у всьому світі.
На рубежі свого століття, компанія, як і раніше, управляється третім і четвертим поколіннями родини Schott, які все також виробляють велику частину свого одягу в Сполучених Штатах. У старій класичній цегляній будівлі, де витає «американський дух», криється і шиється одяг сотнями пар рук досвідчених майстрів.