Gas
Gas (Гас) – відомий виробник джинсового одягу з Італії. Продукція бренду запам'ятовується простотою та універсальністю, адже кожна деталь у ній продумана до дрібниць.
З чого почалася популярність бренду
На початку 70-х років Клаудіо Гротто створив компанію Grotto Group у самому центрі Північно-Східної Італії. З 1984 року він розробляє, виробляє та розповсюджує колекції чоловічого, жіночого та дитячого одягу, взуття та аксесуарів під брендом GAS.
До початку власної справи Клаудіо привело усвідомлення, що молоді не вистачає модного сучасного одягу, який дозволив би повністю виразити внутрішнє «Я», підкреслити індивідуальність. Дизайнер прийшов до цієї думки після знайомства з музикантами та співаками, та поспілкувавшись із молодими хлопцями всередині музичного середовища. Основним матеріалом для своїх колекцій Гротто вибрав денім, що вирізняється чудовою якістю.
Логотипом бренду GAS засновник компанії Grotto Group вибрав зображення двох схрещених веселок, які він колись бачив після закінчення сильного шторму в Кейптауні.
На початку просування продукції, серед іншого одягу італійських модних будинків, новий бренд не викликав потрібної довіри. Але незабаром молодь побачила достоїнства нової моди, яку пропонує Гротто. Насамперед, це висока якість матеріалів та фурнітури, що застосовується при виготовленні виробів. Далі, це звичайно, високотехнологічність виробництва та унікальний стиль, розроблений дизайнером, а також функціональна сторона, що сприяє довговічності одягу. І зрозуміло, як приємний бонус щодо невисокої вартості.
GAS — не лише бренд, а й життєва філософія, в якій "essential" є ключовим словом. Основними цінностями філософії є позитивний погляд на світ, допитливість до нового і незвіданого, непідробна невимушеність. Тому за девіз компанії і була взята фраза keep it simple - будь простіше. Вона точно визначає суть діяльності підприємства.
Колекції Gas можна знайти у 56 країнах, де компанії належить 3000 модних бутіків в Угорщині, Великій Британії, Італії, Іспанії, Німеччині та Франції, а також у країнах Азії.
Коротко про продукцію
У продажу є жіночий та чоловічий одяг, до якого увійшли такі лінійки:
- молодіжний одяг на кожен день;
- вироби з джинси;
- футболки з принтами;
- яскраві блузки та сорочки;
- зручний і стильний верхній одяг (куртки, пальто);
- жіночні сукні та спідниці;
- практична нижня білизна та ін.
Асортимент різних аксесуарів додасть додаткову особливість, стане завершальним штрихом в образі.