Diesel
Diesel (Дизель) - популярна італійська компанія, яка виробляє широкий асортимент товарів від жіночого та чоловічого одягу та взуття до парфумерії, меблів, велосипедів та мотоциклетних шоломів. Але основна фішка – джинси. З їхнього виробництва почалася історія торгової марки.
З чого починалася популярність бренду
Renzo Rosso - виходець із ферми, який заснував ТМ Diesel в Італії. Перші джинси виготовив на старій швейній машинці мами, коли йому було 15 років. Спочатку тестував готову модель на собі. Але джинси зацікавили і його друзів, і він заробив на їхньому продажу перші гроші.
У 1970 р. Ренцо розпочав навчання в Marconi Technical Institute у місті Падуя, де вивчив найкращі методики виготовлення одягу. Але він вважав, що цього мало. Потрібно вміти продавати свій товар. Тому в 1975 році він додатково пройшов курс економіки у Венеціанському Університеті Ca'Foscari. Після закінчення навчання було прийнято на роботу у фірму Moltex, яка виробляла одяг. Її власником був Адріано Гольдшмідт. Через кілька років праці за кредитні кошти Ренцо купив 40% капіталу компанії і в 1978 році люди почули нове ім'я - Diesel.
На той час був популярним паливний бізнес. Найдешевше водіям було заправляти машину дизелем. Від цього й відштовхувалися власники торгової марки. Їхня ідея полягала в доступності одягу бренду. І не помилилися. Після двох років плідної роботи компанія Diesel починає випускати перші колекції одягу з деніму, після чого вона одразу прагне підкорювати Америку та Європу. Чого й сягає після створення мережі роздрібних магазинів.
1980 року виходить дитяча лінія — Diesel Kids, охоплюючи останню вікову групу. А за кілька років після — перша колекція аксесуарів.
У 1985 р. Ренцо Россо стає єдиним власником компанії, викупивши решту акцій. На той момент дохід досяг позначки майже 4 млн доларів. До 90-х років ця цифра перевищує 125 млн.
У 1994 р. бізнесмен створив дочірній бренд 55DSL, який почав випускати одяг для людей, які ведуть активний спосіб життя та професійних спортсменів. Це спричинило зміну стилю основного бренду. Почали з'являтися лінійки у вуличному та спортивному стилях.
У 1995 р. створюється перший сайт компанії, що відкриває нові горизонти. Це перша компанія у модній індустрії, що з'явилася в інтернеті. У 1996 р. почали з'являтися флагманські магазини Diesel, які виділялися серед конкурентів символом індіанця з ірокезом. Бутики відкрилися у столиці Італії, Англії та у найбільшому місті США — Нью-Йорку.
У 2000 році Россо придбав міжнародного дистриб'ютора Італії — Staff International. А 2005 року ознаменувався появою продукції бренду на подіумі Тижня моди в Нью-Йорку.
У 2007 р. було підписано партнерство з підрозділом компанії L Oreal, після чого запущено лінію парфумів. Одні з них - Fuel For Life і Only The Brave.
У 2010 році майже у 100 країнах світу налічується понад 400 магазинів Diesel. Сьогодні ця цифра збільшилася до 6000 бутіків і 200 із них — фірмові.
У 2013 році журнал Forbes оцінив статки Ренцо Россо в 2,5 млрд доларів. Дуже гідний результат для фермерського хлопчика з Італії.
Лінії бренду
Всі лінії Diesel відрізняються високою якістю та шиком. Деякі ідеї засновника досить ризикові та скандальні, але блискуче прийняті молоддю. Ідея маленької кишеньки для монет у джинсах, до речі, теж належить йому. Після освоєння одягу всіх вікових категорій Ренцо Россо взявся до інших сегментів. Дивіться нижче список деяких колекцій бренду:
- Diesel Black Gold — преміальний жіночий та чоловічий одяг та аксесуари (демонструється на Нью-Йоркському Тижні моди);
- Apparel – одяг на кожен день для чоловіків та жінок;
- Denim - джинси унісекс;
- Beachwear – одяг для пляжу;
- Diesel Fragrance Factory - аромати для чоловіків та жінок;
- Bags - жіночі та чоловічі лінійки спортивних сумок;
- Sunglasses – окуляри для захисту від сонця для чоловіків та жінок;
- Jewellery - біжутерія та ювелірні прикраси;
- Bike - велосипеди для міста (ліцензія Pinarello);
- Helmets – шоломи для їзди на мотоциклі.
Девіз бренду "Only the brave" ("Тільки сміливі") підштовхує людей впевненіше йти життєвою дорогою.