Укр
0

Fred Perry

Нет ни одного товара данного производителя.

Fred Perry

FRED PERRY

Fred Perry — виробник спортивного одягу, взуття та інших аксесуарів, який заснували знамениті чемпіон з тенісу та колишній футболіст у Великій Британії. Найпопулярнішим виробом підприємства за весь час стали їхні футболки polo.

З чого почалася популярність бренду

Ідея спільного бренду народилася у 40-х роках, коли тенісист Фред Перрі та колишній футболіст Тіббі Вегнер працювали над колекцією еластичних браслетів зі стрічки від поту. Вони почали пропонувати свої вироби тенісистам, котрі швидко зрозуміли всю корисність цієї продукції. У такий спосіб з'явилися напульсники Fred Perry Sportswear.
На початку 1950-х партнери починають випускати сорочки для спорту. Вони дійшли рішення, що вдалою ідеєю роздаватиме свою продукцію операторам телеканалу ВВС і коментаторам на спортивних змаганнях, таким чином, створюючи ексклюзивну рекламу. І це була супер-ідея, тому що популярність Fred Perry різко пішла нагору серед шанувальників активного способу життя.
У 1952 році друзі засновують власний бренд Fred Perry, який вироблятиме спортивний одяг. Так як у курінні у Перрі був великий стаж, він хотів вибрати фірмовим знаком бренду курильну трубку. Але Вегнер відмовив його, аргументуючи тим, що це «не сподобається дівчатам», адже вони планували створювати одяг і для них. Натомість колишній футболіст запропонував зобразити як логотип вінок із лавра, що символізувало перемогу. Отримавши письмовий дозвіл на символ у власника Клубу Вімблдону, Фред і Тіббі зробили свій бренд одним з найвідоміших у світі моди.
Після реєстрації компанії Fred Perry вийшла нова колекція футболок-поло з короткими білими рукавами. Відмінною рисою були червоні смужки на манжетах та комірі. Набрали особливої популярності вони після участі Фреда Перрі та Дена Максвелла на телебаченні у ролі спортивних коментаторів. Вони якраз були у футболках із логотипом Fred Perry. Після цього в цих виробах почали з'являтися багато спортсменів і популярність одягу серед звичайних людей зросла, переходячи таким чином зі спортивного одягу до повсякденного.
Особливо брендовий одяг був популярним серед молоді з руху Mod. Так як молоді хлопці дуже стежили за своєю зовнішністю, їм припали до смаку білі футболки polo, з якими постійно залишаєшся у свіжому вигляді.
Після смерті Фредеріка Перрі у 1995 році компанія активно починає шукати нових дизайнерів. Але знаходить ідеального кандидата лише у 2008 році. Ним став Раф Сімонс. Незабаром світ побачив нову колекцію у ретро-стилі. До неї увійшли прямі штани, водолазки, нові футболки-поло та мокасини. Все виконано у трьох відтінках – orange, white та blue.

На завершення

В даний час у продажу під логотипом Fred Perry є одяг для представників усіх статей та віку. Куртки та пальто, сорочки та толстовки, футболки та сукні, штани та спідниці виконані з натуральних матеріалів та відрізняються простотою, практичністю та високою якістю. Ця продукція чудово підійде людям, які люблять спортивний стиль та цінують комфорт.

Корзина
Ваша корзина пуста!
Общая сумма 0 грн
Оформить заказ
Товар добавлен в корзину
Товар добавлен в корзину
Удалить товар?
Обратный звонок
Это обязательное поле
Это обязательное поле
Ваша заявка отправлена
Мы свяжемся с Вами в ближайшее время
Договор оферты

Повседневная практика показывает, что укрепление и развитие структуры влечет за собой процесс внедрения и модернизации систем массового участия. Товарищи! дальнейшее развитие различных форм деятельности требуют определения и уточнения направлений прогрессивного развития.

Таким образом укрепление и развитие структуры позволяет оценить значение существенных финансовых и административных условий. С другой стороны постоянный количественный рост и сфера нашей активности способствует подготовки и реализации позиций, занимаемых участниками в отношении поставленных задач. Значимость этих проблем настолько очевидна, что постоянное информационно-пропагандистское обеспечение нашей деятельности позволяет оценить значение новых предложений. Не следует, однако забывать, что дальнейшее развитие различных форм деятельности позволяет оценить значение дальнейших направлений развития. Задача организации, в особенности же укрепление и развитие структуры влечет за собой процесс внедрения и модернизации позиций, занимаемых участниками в отношении поставленных задач.

Не следует, однако забывать, что постоянное информационно-пропагандистское обеспечение нашей деятельности влечет за собой процесс внедрения и модернизации позиций, занимаемых участниками в отношении поставленных задач. Товарищи! постоянное информационно-пропагандистское обеспечение нашей деятельности влечет за собой процесс внедрения и модернизации модели развития.

Условия конфиденциальности