Укр
0

Ellesse

Ellesse

Ellesse

Модні бутіки в Італії - це перше, що привертає увагу туристів у подорожі, окрім мистецтва, кухні та музики. Адже саме в цій країні з'явилося багато великих розумів індустрії моди. До них належить і Леонардо Сервадіо зі славетного міста Перуджа, яке підкорило спортивну нішу зі своїм брендом Ellesse.

Історія бренду

Батьки Леонардо продавали текстиль. Вони й прищепили йому інтерес до кравецької майстерності. Хлопець активно займався спортом. У пошуках необхідного одягу він і виявив нестачу спортивної моди — її майже не було. Це спричинило випуск гірськолижних штанів зі стрейчу «Ski Jet Pant» наприкінці 1950-х. Комфортність цього елемента одягу споживачі високо оцінили.
Літо 1959 року ознаменувалося для Леонардо відкриттям заводу і створенням своєї торгової марки «Ellesse». Воно походить від ініціалів кравця - L.S. (elle та esse). Перший логотип оригінальністю не вирізнявся. Тільки 1967 р. відмітним знаком компанії став невеликий пінгвінчик, що кріпиться до нижньої частини гірськолижних штанів, що стало інновацією, адже раніше ніхто так не робив.
У 1974 р. бренд випустив стьобані куртки, призначені для гірськолижного спорту. Але піком успіху в цій ніші стало спонсорство італійської збірної з лижного спорту.
Наступна мета Леонардо – завоювання тенісного ринку. І насамперед він спонсорував тенісистів у 1976 р.
У тому ж році видозмінюється логотип бренду. На зображенні з'являється половинка тенісного м'яча яскравих відтінків червоного та помаранчевого з двома лижними наконечниками, що вказують на основні напрямки фірми.
Наприкінці 80-х Ellesse виходить на світовий ринок з вуличною колекцією, яку сьогодні називають 80's Casuals.
У 1994 р. більшість акцій бренду купує британська фірма «Pentland Group pic», що була збувачем Ellesse з 1981 р.
А 1996 року компанія одягла учасників турніру Italian Open.
2004 - світ побачив колекцію, створену разом з японським модельєром Елей Кісімото, яка славиться яскравими принтами.

Основні розробки Ellesse

Моделі від Ellesse вражають своєю оригінальністю та технологічністю. Допомагають споживачеві почуватися комфортно в будь-якій ситуації.

  • Взуття для тенісу Ellesse Pneu System — оснащене підошвою, що амортизує, захищає стопи від пошкоджень.
  • Куртка для гірськолижного спорту Magic Air зберігає температуру тіла (зразок можна побачити в Міланському музеї).
  • Взуття для тенісу Ellesse Sydney - випущене з амортизаційною системою, розробленою для Сіднейської Олімпіади-2000.
  • Жіночий та чоловічий одяг Aerocool – інноваційна тканина, волога не затримується, швидко висихає.
  • 3D-одяг Ever Quick-dry – тканина з кількома шарами, один з яких не контактує зі шкірою, забезпечуючи високу гідратацію.
  • Одяг ONLYDRY - тканина, що дихає, з властивостями відводити зайву вологу. Ідеально підходить для спекотного клімату.

Вироби бренду «Ellesse» легко впізнати за яскравим логотипом на лицьовій стороні одягу — футболки, світшоти, спортивні штани, рюкзаки, шапки та ін.

Корзина
Ваша корзина пуста!
Общая сумма 0 грн
Оформить заказ
Товар добавлен в корзину
Товар добавлен в корзину
Удалить товар?
Обратный звонок
Это обязательное поле
Это обязательное поле
Ваша заявка отправлена
Мы свяжемся с Вами в ближайшее время
Договор оферты

Повседневная практика показывает, что укрепление и развитие структуры влечет за собой процесс внедрения и модернизации систем массового участия. Товарищи! дальнейшее развитие различных форм деятельности требуют определения и уточнения направлений прогрессивного развития.

Таким образом укрепление и развитие структуры позволяет оценить значение существенных финансовых и административных условий. С другой стороны постоянный количественный рост и сфера нашей активности способствует подготовки и реализации позиций, занимаемых участниками в отношении поставленных задач. Значимость этих проблем настолько очевидна, что постоянное информационно-пропагандистское обеспечение нашей деятельности позволяет оценить значение новых предложений. Не следует, однако забывать, что дальнейшее развитие различных форм деятельности позволяет оценить значение дальнейших направлений развития. Задача организации, в особенности же укрепление и развитие структуры влечет за собой процесс внедрения и модернизации позиций, занимаемых участниками в отношении поставленных задач.

Не следует, однако забывать, что постоянное информационно-пропагандистское обеспечение нашей деятельности влечет за собой процесс внедрения и модернизации позиций, занимаемых участниками в отношении поставленных задач. Товарищи! постоянное информационно-пропагандистское обеспечение нашей деятельности влечет за собой процесс внедрения и модернизации модели развития.

Условия конфиденциальности